تاریخ : چهارشنبه, ۲ اسفند , ۱۴۰۲ 12 شعبان 1445 Wednesday, 21 February , 2024
3

پاسخ به سوالات پرتکرار در مورد ثبت نام در سامانه یکپارچه

  • کد خبر : 5677
  • ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳
پاسخ به سوالات پرتکرار در مورد ثبت نام  در سامانه یکپارچه
جهت مشاهده پاسخ تمامی سوالات پرتکرار شما متقاضیان گرامی، در مورد نحوه ثبت نام در مرحله دوم سامانه یکپارچه خودورهای داخلی به متن خبر مراجعه نمائید

 

۱. چه افرادی شامل بخشنامه طرح جوانی جمعیت هستند ؟

طرح فوق صرفا مختص مادرانی است که حداقل دارای ۲ فرزند باشند و یکی از فرزندان آنها پس از تاریخ ابلاغ قانون جوانی جمعیت، مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ متولد شده باشد. (احراز شرایط متقاضی از سازمان ثبت احوال استعلام میگردد)

۲. آیا دارا بودن گواهینامه جهت شرکت در طرح یکپارچه کافی است یا گواهینامه نیز می‌بایست دارای تاریخ اعتبار باشد ؟

با توجه به اخذ استعلام از ناجی، متقاضی که در طرح عادی ثبت نام نموده می‌بایست دارای گواهینامه با تاریخ معتبر باشد ولی در طرح جوانی جمعیت دارا بودن گواهینامه برای مادران الزامی نمیباشد.

  1. آیا شماره همراه ثبت شده در سامانه می بایست بنام متقاضی باشد ؟

بله، برای جلوگیری از مشکلات بعدی واریز وجه شماره همراه وارد شده در سامانه می‌بایست بنام متقاضی باشد .

  1. اگر فردی طرح اشتباه انتخاب نماید امکان ویرایش دارد؟

امکان ویرایش صرفا تا آخرین روز انتخاب محصول می باشد و پس از آن امکان ویرایش خودرو وجود ندارد.

  1. دلیل نمایش پیغام : نام کاربری یا کلمه عبور صحیح نمی باشد چیست؟

کد ملی یا رمز عبور اشتباه وارد شده

  1. آیا با داشتن پلاک فعال میتوان در طرح یکپارچه ثبت نام انجام داد؟

برای ثبت نام در طرح عادی نباید پلاک فعال داشت ولی در طرح جوانی دارا بودن پلاک فعال برای مادران موردی ندارد.

  1. پیغام : کد ملی یا شماره موبایل صحیح نمیاشد چیست ؟

برای بازیابی کلمه عبور (رمز) از کد ملی و شماره موبایلی که در زمان ثبت اطلاعات شخصی وارد شده استفاده نمایید.

  1. آیا محدودیت ۴۸ ماه خرید از خودرو ساز شامل همه خودورسازها می باشد؟

برای خودروسازان ایران خودرو و سایپا این محدودیت ۴۸ ماه می باشد و برای بقیه خودروسازان محدودیت ۲۴ ماه وجود دارد.

  1. اگر پیغام “عدم احراز در طرح جوانی توسط ثبت احوال” مشاهده شد، چه اقدامی انجام دهیم؟

برای پیگیری به ادارات ثبت احوال استان محل سکونت خود مراجعه فرمایید.

  1. آیا کاربرانی که وضعیت سفارش براشون عدم احراز نمایش داده شده میتوانند در دوره دوم ثبت نام انجام بدهند؟

کد ملی این نوع کاربران در بلک لیست قرار نمیگیرد و میتوانند در دوره دوم ثبت نام انجام بدهند

  1. در صفحه جزئیات سفارش وضعیت عدم تخصیص به چه معناست؟

اولویت هایی که در زمان مقرر توسط کاربر انتخاب شده ، در سال ۱۴۰۲ خودرو ساز دارای ظرفیت نمیباشد و برای کاربر سفارش اولیه (تحویل ۱۴۰۳) در نظر گرفته میشود.

لینک کوتاه : https://www.mojetoseh.ir/?p=5677

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.