تاریخ : پنج شنبه, ۲۶ بهمن , ۱۴۰۲ 6 شعبان 1445 Thursday, 15 February , 2024
2

اعلام زمان قرعه کشی پیش فروش ۵ محصول سایپا

  • کد خبر : 4886
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵
اعلام زمان قرعه کشی پیش فروش ۵ محصول سایپا
با پایان یافتن مهلت ثبت نام در طرح پیش فروش محصولات سایپا، قرعه کشی این محصولات شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ساعت ۱۴:۳۰ با حضور نهادهای نظارتی برگزار می شود.

با پایانبا پایان یافتن مهلت ثبت نام در طرح پیش فروش محصولات سایپا، قرعه کشی این محصولات شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ساعت ۱۴:۳۰ با حضور نهادهای نظارتی برگزار می شود. یافتن مهلت ثبت نام در طرح پیش فروش محصولات سایپا، قرعه کشی این محصولات شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ساعت ۱۴:۳۰ با حضور نهادهای نظارتی برگزار می شود. در این طرح فروش سایپا محصولاتی چون شاهین ، ساینا اس ، کوییک آر ، کوییک اس و کوییک دنده ای به صورت پیش فروش و با قیمت غیر قطعی عرضه شده اند. تحویل خودروهای ثبت نامی این دور از پیش فروش سایپا، در پاییز و زمستان ۱۴۰۰ خواهد بود.
با توجه به بخشنامه اعلام شده، قوانین فروش محصولات سایپا در اردیبهشت ۱۴۰۰ مشابه دفعات قبل بوده و مشتریان باید قبل از ثبت نام اولیه به نکات مورد نظر آن دقت داشته باشند. یکی دیگر از نکات مهم بحث عنوان قراردادهای جدید خودروسازان است که در فرایند پیش فروش، نام قرارداد «مشارکت در تولید» ثبت می شود و بدیهی است که هر خریداری باید قبل از عقد قرارداد به خودروساز، نکات مربوط به این نوع قراردادها را بداند.

 

لینک کوتاه : https://www.mojetoseh.ir/?p=4886

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.