تاریخ : پنج شنبه, ۲۶ بهمن , ۱۴۰۲ 6 شعبان 1445 Thursday, 15 February , 2024
2

تعطیلی بازار فروش خودرو و مراکز شماره گذاری از اول آذر

  • کد خبر : 3082
  • ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴
تعطیلی بازار فروش خودرو و مراکز شماره گذاری از اول آذر

تعطیلی بازار فروش خودرو محدودیت های کرونایی از شنبه وارد فاز جدیدی شده و تعطیلی برخی مشاغل غیرضروری  مانند بازار فروش خودرو و مراکز شماره گذاری را به دنبال دارد. بازار فروش خودرو و مراکز شماره گذاری از اول آذر به مدت دو هفته تعطیل خواهند بود و این محدودیت ها در راستای کاهش مراجعه […]

بازار خودرو

تعطیلی بازار فروش خودرو

محدودیت های کرونایی از شنبه وارد فاز جدیدی شده و تعطیلی برخی مشاغل غیرضروری  مانند بازار فروش خودرو و مراکز شماره گذاری را به دنبال دارد.

بازار فروش خودرو و مراکز شماره گذاری از اول آذر به مدت دو هفته تعطیل خواهند بود و این محدودیت ها در راستای کاهش مراجعه افراد و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا اعمال می شود.

نایب ‌رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو تهران گفت: گرچه در هفته‌های گذشته شرایط بی ‌ثبات ارزی و کاهش نرخ دلار رکود سنگینی بر بازار خودرو حاکم کرده بود، اما محدودیت‌های کرونایی نیز به این رکود دامن زده است.

نعمت‌اله کاشانی‌نسب اظهار داشت: با توجه به اینکه هیچ خرید‌ ‌‌و‌ ‌فروشی در بازار انجام نمی ‌شود، نمی ‌توان قیمتی برای خودروها اعلام کرد و نرخ‌ هایی که در برخی سایت ‌ها و فضای مجازی آگهی می‌ شود به هیچ عنوان مورد تایید نیست.

بازار خودرو غیرقابل پیش‌بینی است

وی در ادامه افزود: قیمت خودروهای داخلی، مونتاژی و خارجی اکنون نسبت به هفته گذشته دو تا سه درصد کاهش یافته که برای خودروهای خارجی به دلیل بزرگ تر بودن حباب قیمت آنها، ریزش سنگین‌تر است.

نایب ‌رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو تهران تصریح‌ کرد: در ۱۰ روز گذشته قیمت خودروها به ‌طور متوسط با افت سنگین ۲۵ درصدی همراه بوده، اما همه منتظرند ببینند با نوسانات نرخ ارز، بالاخره در این بازار چه اتفاقی خواهد افتاد.

او تاکید داشت: این روزها بازار خودرو غیرقابل پیش‌بینی است و تا زمانی که نرخ ارز تثبیت نشود، شاهد رونق نخواهیم بود، تعداد فروشندگان به مراتب بیشتر از خریداران خودرو است.

 

لینک کوتاه : https://www.mojetoseh.ir/?p=3082

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.