تاریخ : سه شنبه, ۲۴ بهمن , ۱۴۰۲ 4 شعبان 1445 Tuesday, 13 February , 2024
1

ثبت نام دور جدید طرح ملی مسکن در تهران

  • کد خبر : 4343
  • ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴
ثبت نام دور جدید طرح ملی مسکن در تهران
ثبت نام دور جدید طرح اقدام ملی مسکن در استان تهران در شهرهای پرند، هشتگرد و ایوانکی بعد از روز پنجشنبه و مشخص شدن ظرفیت های خالی انجام خواهد شد.

طرح ملی مسکن در تهران

ثبت نام دور جدید طرح اقدام ملی مسکن در استان تهران در شهرهای پرند، هشتگرد و ایوانکی بعد از روز پنجشنبه و مشخص شدن ظرفیت های خالی انجام خواهد شد.

خلیل محبت خواه، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: برخی افراد در دوره های قبلی ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن استان تهران شهرهایی را انتخاب کرده بودند که در محدوده سکونتی آنها نبود.

وی با اشاره به اضافه شدن ظرفیت هایی در شهرهای جدید، تصریح کرد: انتخاب اشتباه موجب شد سیستم در مراحل پایانی پیغام خطا بدهد، این موارد باید تعیین تکلیف شود.

وی افزود: افرادی که در مراحل قبلی نام نویسی کرده و برایشان پیامک ارسال نشده بود، برای واریز وجه هنوز فرصت دارند که این افراد هم باید تعیین تکلیف شوند.

ثبت نام دور سوم مسکن ملی

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اظهار داشت: پس از برگزاری جلسه ای در وزارت راه و شهرسازی و اعلام آماده شدن زمین های مجدد، ثبت نام دور سوم مسکن ملی در ۱۹ استان و ۱۸۳ شهر به تصویب رسید.

به گفته او در استان تهران اعلام شد که صرفا بومیان پنچ شهر رباط کریم، نصیرشهر، نسیم شهر، صالحیه و گلستان می ‌توانند برای نصیرشهر ثبت ‌نام کنند و ساکنان دیگر شهرهای استان تهران در صورت ثبت نام، حذف خواهند شد.

او از تکمیل ظرفیت پردیس خبر داد و تاکید کرد: در این مرحله که به زودی اطلاع رسانی می شود، شهرهای پرند، ایوانکی و هشتگرد برای ساکنان تهران در نظر گرفته شده است.

محبت خواه خاطرنشان کرد: در بعضی بلوک های پروژه تهرانسر سقف طبقه سوم هم زده شده است. البته تا کنون حدود ۹۰۰ واحد از این پروژه آغاز شده و بقیه آن در مراحل فراخوان قرار دارد.

نگاهی گذرا به مسکن ملی

طرح اقدام ملی مسکن با حضور رییس جمهور شهریوماه ۱۳۹۸  کلنگ زنی شد. برای این پروژه ۴۰۰ هزار واحد تعریف شد که در دور اول نام نویسی ۱.۶میلیون نفر از طریق سایت و پیامک ثبت نام کردند و۴۶۰ هزار نفر واجد شرایط شناخته شدند.

تعداد ۱۱ هزار و ۵۶۰ واحد در روز یکم آبان ماه ۱۳۹۹ به دستور رئیس جمهور افتتاح شد. این پروژه از طریق آورده متقاضیان و ۱۰۰ میلیون تومان وام بانکی با نرخ سود ۱۸ درصد ساخته می‌ شود.

آورده متقاضیان در مرحله اول حدود ۴۰ میلیون تومان است. میانگین قیمت این واحدها در کل کشور طبق آخرین برآورد از هزینه های تابستان ۱۳۹۹ به متری ۲.۷ میلیون تومان می رسد و با توجه به کیفیت سازه ها در مناطق مختلف، قیمت ها متفاوت خواهد بود.

ثبت نام مراحل اول و دوم به پایان رسیده است. مهلت بارگذاری مدارک و افتتاح حساب، پایان مهر ماه اعلام شده بود که تا پنجم دی ماه تمدید شد و به پایان رسید. مرحله سوم ثبت نام از ۱۸ دی ماه ۱۳۹۹ آغاز شده است.

لینک کوتاه : https://www.mojetoseh.ir/?p=4343

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.