تاریخ : پنج شنبه, ۲۶ بهمن , ۱۴۰۲ 6 شعبان 1445 Thursday, 15 February , 2024
3

خداحافظی غیرمنتظره بشار رسن از پرسپولیس

  • کد خبر : 4091
  • ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴
خداحافظی غیرمنتظره بشار رسن از پرسپولیس
خداحافظی بشار رسن ستاره عراقی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پایان بازی فینال، دومین شوک را به هواداران این تیم وارد کرد، پس از نزدیک سه سال و نیم حضور در جمع سرخپوشان.

خداحافظی بشار رسن غم پرسپولیس را دو برابر کرد

خداحافظی بشار رسن ستاره عراقی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پایان بازی فینال، دومین شوک را به هواداران این تیم وارد کرد، پس از نزدیک سه سال و نیم حضور در جمع سرخپوشان.

ماجراجویی رسن در پرسپولیس به صورت رسمی از ۱۲ تیرماه سال ۱۳۹۶ و پس از اولین قهرمانی سرخپوشان با برانکو در لیگ برتر آغاز شد و او طی سال‌ های گذشته یکی از نفرات کلیدی پرسپولیس در میانه زمین بود.

بشار؛ مهره کلیدی پرسپولیس

این بازیکن عراقی طی سه سال و نیم گذشته، ۵۰ بار برای پرسپولیس در لیگ برتر به میدان رفت و دو بار موفق به گلزنی شد و سه پاس گل برای هم تیمی ‌هایش ارسال کرد.

او در سال ‌های درخشان سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا نیز ۳۰ مرتبه با پیراهن این تیم در این رقابت ها به میدان رفت و یک گل زد و سه بار هم تیمی ‌هایش را در موقعیت گلزنی قرار داد.

پاس‌ های ارزشمندی که مهم‌ ترینشان در دیدار نیمه نهایی مقابل النصر رقم خورد و او ارسال کننده توپی بود که با ضربه سر مهدی عبدی به گل بدل شد.

رسن ۴ بار هم در جام حذفی برای پرسپولیس در این مدت بازی کرد تا در مجموع پس از بازی فینال آسیای ۲۰۲۰، ۸۴ بازی به نام او در جمع سرخپوشان پایتخت ثبت شود.

رسن که در فینال نیز فرصت حضور در ترکیب ثابت پرسپولیس را پیدا کرده بود، پس از شکست ۲ بر ۱ تیم تیمش در مقابل اولسان ضمن تمجید از نمایش این تیم بیان کرد: ‌به آنها تبریک می ‌گویم. خیلی تیم خوبی در بخش دفاعی بودند و با تاکتیک بازی می کردند.

او در ادامه به دو گل خورده تیمش اشاره داشت که با ضربه پنالتی به ثمر رسید و اضافه کرد: ‌دو پنالتی بد دادیم و کارمان سخت شد.

خداحافظی پس از شکست تلخ

اما بخش مهم صحبت ‌های رسن جایی بود که خبرنگار از او در مورد زمان بازگشت به ایران پرسید و او این طور پاسخ داد: نه من در قطر می مانم و به ایران بازنخواهم گشت.

دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیای سال ۲۰۲۰ پایانی بر حضور رسن در فوتبال ایران بود؛ حضور او در همین مدت علاوه بر اینکه از نظر فوتبالی در بسیاری از بازی های حساس به کمک پرسپولیس آمد، در بُعد فرهنگی نیز به نزدیک تر شدن مردم ایران و عراق کمک زیادی کرد.

لینک کوتاه : https://www.mojetoseh.ir/?p=4091

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.