تاریخ : پنج شنبه, ۲۶ بهمن , ۱۴۰۲ 6 شعبان 1445 Thursday, 15 February , 2024
3

خداحافظی پیکه از فوتبال و نامزدی ریاست باشگاه بارسلونا

  • کد خبر : 4228
  • ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳
خداحافظی پیکه از فوتبال و نامزدی ریاست باشگاه بارسلونا
روزنامه کاتالان موندو دپورتیوو در خبری غافلگیرکننده اعلام کرد پیکه، ستاره بارسلونا، تصمیم گرفته از فوتبال خداحافظی کند‌ و با نامزد ‌شدن در انتخابات ریاست باشگاه بارسا شانس خود را برای  مدیریت باشگاه بیازماید.

خداحافظی پیکه از فوتبال

خداحافظی پیکه از فوتبال خبر جنجالی شده و جرارد تصمیم گرفته نامزد انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا شود.‌

روزنامه کاتالان موندو دپورتیوو در خبری غافلگیرکننده اعلام کرد ستاره بارسلونا، تصمیم گرفته از فوتبال خداحافظی کند‌ و با نامزد ‌شدن در انتخابات ریاست باشگاه بارسا شانس خود را برای  مدیریت باشگاه بیازماید.

جرارد پیکه سی ‌و چهار ساله با مصدومیت شدید از ناحیه زانو مواجه شده، نتوانسته است از پزشکان تضمین بگیرد که در صورت جراحی ‌نشدن می ‌تواند سلامتش را کامل‌ به دست بیاورد و مثل گذشته بازی کند.

او مایل به جراحی‌ شدن نیست و معتقد است بارسا با حضور رونالدو اراوخو و اریک گارسیا جانشین مناسبی برای او دارد. در این شرایط دشوار، خود را برای مدیریت باشگاهی که دوست دارد، آماده کند.

 پیکه از ستاد انتخابات باشگاه درخواست ۶۵هزار برگه رای کرده و قصد دارد در روزهای آ‌ینده این تعداد امضا را از اعضای باشگاه بگیرد تا رسما بتواند نامزدی ‌اش را برای انتخابات اعلام کند.

ستاره تیم بارسا خبرساز شد

وی حتی با کارلوس توسکتس، رئیس موقت باشگاه، در‌این ‌باره صحبت کرده است. او  بعد از شکست  ۸ بر۲ تیمش مقابل بایرن‌ مونیخ تصمیم گرفته بود که نامزد انتخاب ریاست باشگاه شود و فوتبال را کنار بگذارد.

 رونالد کومان او را متقاعد کرده بود که به بازی‌ کردن ادامه دهد، اما جرارد حالا به این نتیجه رسیده که زمان مناسب برای اجرایی ‌کردن تصمیمش فرا رسیده است.

جرارد پیکه برای دیگر ‌نامزدهای انتخابات ریاست باشگاه از‌جمله خوان لاپورتا احترام قائل است، چون لاپورتا مدت ۲ سال رئیس او در بارسا بود.

جرارد باور دارد که با توجه به کاریزما و شناختی که از باشگاه دارد، می‌ تواند در انتخابات از پسِ دیگر‌ نامزدها و از‌جمله لاپورتا بربیاید.

پیکه سابقه و تجربه مدیریتی ندارد

این در حالی است که پیکه یک ‌شنبه شب در دبی جایزه‌ ای ویژه برای دستاوردهای دوران حرفه ‌ای خود گرفت و اعلام کرد دوست دارد سه یا چهار سال دیگر بازی کند.

مدافع بارسلونا در مراسم گلوب ساکر گفت: برای من افتخاری است که بعد از دوره ‌ای طولانی اینجا هستم، امیدوارم بتوانم سه یا چهار سال دیگر بازی کنم.

این که پیکه تمایل دارد یا می تواند در آینده از مدیران باشگاه باشد بر کسی پوشیده نیست، اما در ۳۳ سالگی بعید است او تصمیم بگیرد از فوتبال خداحافظی کند و نامزد ریاست باشگاه بارسلونا شود.

با اینکه پیکه تا کنون سابقه و تجربه مدیریتی ندارد اما پدربزرگ او آمادور برنابئو در گذشته نایب ‌رئیس باشگاه بوده و تا دو هفته پیش به عنوان رابط بارسلونا با یوفا در این باشگاه خدمت می کرد.

لینک کوتاه : https://www.mojetoseh.ir/?p=4228

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.