تاریخ : چهارشنبه, ۲۵ بهمن , ۱۴۰۲ 5 شعبان 1445 Wednesday, 14 February , 2024
1

قیمت‌گذاری دستوری فولاد تکذیب شد

  • کد خبر : 2730
  • ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۳
قیمت‌گذاری دستوری فولاد تکذیب شد
مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت ابلاغیه قیمت گذاری دستوری فولاد را تکذیب کرد و گفت: دستورالعملی که در فضای مجازی منتشر شده یک پیشنهاد خام بوده که در جلسه ای مطرح شده و فقط در حد صحبت بوده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، سیف اله امیری، مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت در گفتگو با همفکران مصوبه دستورالعمل جدید قیمت گذاری فولاد در بورس کالا را تکذیب و تاکید کرد: چنین ابلاغیه ای کاملا تکذیب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه، این موضوع اصلا ابلاغ نشده است، گفت: یک دستورالعمل زمانی ابلاغیه، مصوبه و لازم الاجراست که با امضای مقام عالی رتبه ( وزیر صنعت، معدن وتجارت) و یا با امضا و توافق ستاد تنظیم بازار همراه باشد.

مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: این موضوع حدود یک سال و نیم است که در حال بررسی است و بارها درباره آن جلسات مختلفی تشکیل شده، پیشنهادهایی مطرح می‌شود اما فقط در حد پیشنهاد است و برای اجرایی شدن باید از هفت خان رد شود که هنوز حتی از یک خان هم رد نشده است.

امیری تاکید کرد: دستورالعملی که در فضای مجازی منتشر شده یک پیشنهاد خام بوده که در جلسه ای مطرح شده و فقط در حد صحبت بوده است.

لینک کوتاه : https://www.mojetoseh.ir/?p=2730

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.