تاریخ : چهارشنبه, ۲۵ بهمن , ۱۴۰۲ 5 شعبان 1445 Wednesday, 14 February , 2024
0

قیمت دایون Y5 شاسی بلند آفرودی جدید بازار ایران مشخص شد

  • کد خبر : 5506
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴
قیمت دایون Y5 شاسی بلند آفرودی جدید بازار ایران مشخص شد
جدیدترین محصول چینی بازار خودروی کشور دایون Y5 می باشد که یک شاسی بلند مناسب افرود با شاسی مستقل می باشد. این خودرو توسط شرکت کیان موتور وارنا قرار است مونتاژ و روانه بازار ایران شود.

جدیدترین محصول چینی بازار خودروی کشور دایون Y5 می باشد که یک شاسی بلند مناسب افرود با شاسی مستقل می باشد. این خودرو توسط شرکت کیان موتور وارنا قرار است مونتاژ و روانه بازار ایران شود. در مطلبی در ۲ روز گذشته مشخصات فنی و امکاناتی کامل دایون Y5 را منتشر کردیم که می توانید با کلیک روی آن مشاهده نمایید. طبق گفته این شرکت قرار است در اواخر آبان ماه امسال و در روزهای ابتدایی آذر ماه اولین مرحله از فروش این خودرو برگزار شود.
شرکت کیان موتور وارنا قیمت این شاسی بلند جدید پر قدرت را برای اولین مرحله از فروش حدود ۸۸۰ تا ۸۹۰ میلیون تومان درنظر خواهد گرفت. دراین مرحله از فروش ظرفیت در نظر گرفته شده محدود خواهد بود. رقبای اصلی این خودرو دربازار کشور با توجه به سایز این شاسی بلند و دو دیفرانسیل بودن در این رنج قیمتی تنها خودروی یوآز پاتریوت روسی خواهد بود . البته خودروی شاسی بلند بورگوارد BX5 نیز تقریبا هم کلاس این خودرو می باشد ولی در رنج قیمتی بالاتری قرار دارد.

لینک کوتاه : https://www.mojetoseh.ir/?p=5506

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.