تاریخ : چهارشنبه, ۲۵ بهمن , ۱۴۰۲ 5 شعبان 1445 Wednesday, 14 February , 2024
4

آمادگی بالای نیروهای مسلح در حفاظت از مرزهای ‌ایران اسلامی / سپاه در خلیج فارس ‌دشمن ‌را به ستوه آورده‌ است

  • کد خبر : 2129
  • ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶
آمادگی بالای نیروهای مسلح در حفاظت از مرزهای ‌ایران اسلامی / سپاه در خلیج فارس ‌دشمن ‌را به ستوه آورده‌ است
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: این نیرو با بهره‌مندی از نیروهای توانمند و انقلابی همراه با فناوری وتجهیزات پیشرفته از آمادگی بالایی در حفاظت از مرزهای دریایی خلیج فارس برخوردار است.

سردار رمضان زیراهی در جریان برگزاری رژه شناوری در سواحل خلیج فارس بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تنگستان با گرامیداشت سالروز شهادت رئیسعلی دلواری و روز ملی مبارزه با استعمار اظهار داشت: همزمان با سالروز شهادت سردار بزرگ جنوب شهید رئیسعلی دلواری و روز ملی مبارزه با استعمار، نیروی دریایی سپاه در قالب رژه شناوری توانمندی، صلابت و قدرت خود را در دفاع از مرزهای دریایی خلیج فارس و آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشت.

وی، شهید رئیسعلی دلواری را مدال افتخار درخشان بر تارک این سرزمین دانست و بیان کرد: شهید رئیسعلی دلواری نماد استعمار ستیزی، مبارزه با استکبار و دشمن شناسی است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه، بوشهر را سرزمین غروب استعمار و استکبار دانست و خاطرنشان کرد: حماسه‌آفرینی رزمندگان استان بوشهر در مبارزه با استعمار و استکبار گواه شکست استعمار و استکبار در خلیج فارس و تاریخ مبارزاتی استان بوشهر است.

سردار زیراهی با اشاره به رشادت‌های سردار بزرگ شهید رئیسعلی دلواری در مواجهه با استعمار پیرانگلیس خاطرنشان کرد: امتداد این حماسه‌ها شاهد شجاعت‌های بی‌بدیل رزمندگان اسلام در مقابله با استکبار جهانی در دوران دفاع مقدس و هم اکنون در دیگر عرصه‌ها هستیم.

وی، بیان کرد: کتاب بزرگ مقاومت و پایداری در استان بوشهر متشکل از صفحات زرینی است که در قلب تاریخ ماندگار و میراث جاودانه‌ای برای آیندگان شده است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: شهید رئیسعلی دلواری به اذن و فرمان علمای دینی قدم در راه جهاد و مبارزه با استعمار انگلیس گذاشت و سرانجام به درجه رفیع شهادت نائل آمد و هم اکنون فرزندان این مرز و بوم با تاسی از سیره شهدا و پیروی از ولایت در خلیج فارس در برابر دشمن ایستاده و او را به ستوه آورده‌اند.

سردار زیراهی با بیان آمادگی و توان بالای نیروی دریایی سپاه افزود: این نیرو با بهره‌گیری از نیروهای مومن، متخصص، توانمند، انقلابی همراه با فناوری وتجهیزات پیشرفته در حال پاسداری از مرزهای دریایی جمهوری اسلامی ایران و انجام فرامین فرمانده معظم کل قوا در همه عرصه‌ها هستند.

لینک کوتاه : https://www.mojetoseh.ir/?p=2129

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.