تاریخ : پنج شنبه, ۲۶ بهمن , ۱۴۰۲ 6 شعبان 1445 Thursday, 15 February , 2024
4

ارزیابی کیفی تولید خودروهای سواری

  • کد خبر : 3226
  • ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲
ارزیابی کیفی تولید خودروهای سواری

خودروهای سواری از کیفیت جا مانده اند ارزیابی کیفیت خودروهای سواری تولیدی در مهرماه سال جاری بیانگر این است که خودروسازان در حالی که تولید خود را افزایش داده اند، از توجه به کیفیت غافل مانده ‌اند. براساس ارزیابی کیفی که انجام شد، پژو ۲۰۰۸ تنها خودرویی است که توانسته هر پنج ستاره کیفی را […]

خودروهای سواری از کیفیت جا مانده اند

ارزیابی کیفیت خودروهای سواری تولیدی در مهرماه سال جاری بیانگر این است که خودروسازان در حالی که تولید خود را افزایش داده اند، از توجه به کیفیت غافل مانده ‌اند.

براساس ارزیابی کیفی که انجام شد، پژو ۲۰۰۸ تنها خودرویی است که توانسته هر پنج ستاره کیفی را بگیرد در حالی که تنها سه خودرو موفق به اخذ چهار ستاره شده ‌اند. گفتنی است خودروهای تک ستاره‌ تولید نشده و فقط دو خودرو، دو ستاره‌ ای شده‌ اند.

براساس این گزارش که توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایرانISQI   انجام شد، در مهر ماه امسال تنها یک خودرو پنج ستاره وجود دارد اما از سوی دیگر خودروی تک ستاره کیفی هم تولید نشده است.

طبق ارزیابی‌ ها سه خودرو سواری چهار ستاره و ۲۰ خودرو سه ستاره کیفی و همچنین دو خودرو، دو ستاره شده‌ اند. خودروهای سواری تولیدی در شهریورماه، در سطح قیمتی یک، تنها به خودروی تیگو ۷ اشاره شده که توانسته سه ستاره از پنج ستاره کیفی را به خود اختصاص دهد.

کیفیت خودرو

بالاترین و پایین ترین سطح کیفی خودروهای داخلی

در این ارزیابی و سطح قیمتی دو، پژو ۲۰۰۸ تولیدی شرکت ایران‌ خودرو پیکاپ توانست نمره کامل را کسب کند و تنها خودرو پنج ستاره کیفی باشد. پس از آن  هایما S۷ اتوماتیک در رده‌ خودروهای چهار ستاره کیفی قرار گرفته است.

براساس این گزارش خودروهای جک S۵، جک S۳، تیگو ۵، SWM G۰۱ و آریزو ۵ توربو  در سطح قیمتی دو، سه ستاره کیفی را کسب کرده‌ و MVM X۳۳ S هم دو ستاره از پنج ستاره کیفی را دریافت کرده است.

در گروه قیمتی چهار و در میان خودروهای سواری تولیدی در مهرماه امسال، پژو ۲۰۷ و دناپلاس در این ارزیابی موفق به کسب چهار ستاره کیفی شده‌ا ند.

همچنین محصولات پژو ۲۰۶ صندوقدار و مدل بدون صندوق آن، دنا، رانا، سورن، پژو پارس اتوماتیک،  پژو پارس و سمند تبریز  سه ستاره از پنج ستاره کیفی را در سطح قیمتی چهارم به خود اختصاص دادند. پژو ۴۰۵ خراسان دو ستاره کیفی دارد.

در مدل ارزیابی کیفی خودروهای داخلی، خودروهای سواری در سطح قیمتی پنج کوییک و کوییک R، تیبا ۲ و تیبا ۲ پلاس، تیبا و ساینا موفق به کسب سه ستاره کیفی شده‌ اند.

لینک کوتاه : https://www.mojetoseh.ir/?p=3226

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.