تاریخ : پنج شنبه, ۲۶ بهمن , ۱۴۰۲ 6 شعبان 1445 Thursday, 15 February , 2024
2

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۰۷/۰۹

  • کد خبر : 2464
  • ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶
اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۰۷/۰۹
امروز سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری استان اردبیل، گروه صنعتی پاکشو و گروه صنعتی بارز در بورس و معامله‌گران شرکت‌های آتیه داده پرداز، پتروشیمی غدیر و پتروشیمی مارون بیشترین در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۱۰هزار و ۵۰۳واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۵۰۳هزار و ۴۱۳واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۱۱میلیارد و ۱۵۹میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۱۴هزار و ۴۷۴میلیارد تومان در بیش از ۹۵۷هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری استان اردبیل، گروه صنعتی پاکشو و گروه صنعتی بازر بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های پارس خودرو، مارگارین و سیمان صوفیان بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲ میلیارد و ۷۸میلیون ورقه به‌ارزش ۳هزار و ۸۴۳میلیارد تومان در ۵۱۱هزار و ۸۱۴نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۲۲۲واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۶۷۵واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های آتیه داده پرداز، پتروشیمی غدیر و پتروشیمی مارون بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های بیمه میهن، بیمه دی و پالایش نفت لاوان بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

لینک کوتاه : https://www.mojetoseh.ir/?p=2464

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.