تاریخ : پنج شنبه, ۲۶ بهمن , ۱۴۰۲ 6 شعبان 1445 Thursday, 15 February , 2024
3

برخورد جدی پلیس با دور دورهای شبانه در تهران

  • کد خبر : 3949
  • ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵
برخورد جدی پلیس با دور دورهای شبانه در تهران
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد جدی پلیس با رانندگان متخلف در دور دورهای شبانه خبر داد. سرهنگ «علی همه خانی» معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ درباره دور دورهای شبانه در برخی نقاط تهران توضیحاتی داد.

برخورد جدی پلیس با رانندگان متخلف 

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد جدی پلیس با رانندگان متخلف در دور دورهای شبانه خبر داد.

سرهنگ «علی همه خانی» معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ درباره دور دورهای شبانه در برخی نقاط تهران توضیحاتی داد.

وی گفت: با اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا و اجرای محدودیت ها و ممنوعیت های تردد شبانه از ساعت ۲۱ الی ۴ صبح دوربین های ثبت تخلفات که نسبت به رصد این تخلف فعال هستند.

سرهنگ علی همه خانی تاکید کرد: همکاران من در سطح شهر نیز با تخلفاتی چون مخدوش کردن پلاک و دور دورهای شبانه نیز برخورد می کنند.

پاتوق دور دورهای شبانه تهران

وی ادامه داد: دور دورهای شبانه بیشتر در مناطق اندرزگو، سعادت آباد، تهرانپارس و… اتفاق می‌ افتد و پلیس به شدت با این افراد برخورد می‌ کند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه توقیف و اعمال قانون هر شب در انتظار متخلفان است، تصریح کرد: بیشترین توقیف و اعمال قانون پلیس در طرح محدودیت تردد شبانه متعلق به بلوار اندرزگو ، سعادت آباد و تهران پارس بوده است.

سرهنگ همه خانی خاطر نشان کرد: بیشترین فراوانی توقیف نیز متعلق به دور دورهای شبانه بوده و در دیگر موارد باید اذعان کنیم که مردم همراهی خوبی با پلیس در اجرای این طرح ممنوعیت تردد از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح را داشته‌ اند.

استمرار طرح های محدودیت تردد شبانه و بین استانی

تردد شبانه خودروهای مشمول، از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد، در همه شهرهای قرمز و نارنجی با جمعیت بالای ۲۰۰ هزار نفر ممنوع است و در مورد متخلفین براساس تشخیص دوربین ‌های پلیس، جریمه صادر و اعمال قانون می ‌شود.

ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی، به شهرهای قرمز و نارنجی و همچنین ورود خودروهای شخصی پلاک بومی شهرهای قرمز و نارنجی به سایر شهرها ممنوع است.

سایر محدودیت ‌های پیش بینی شده درخصوص ترددها، براساس طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها اعمال خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.mojetoseh.ir/?p=3949

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.