تاریخ : چهارشنبه, ۲۵ بهمن , ۱۴۰۲ 5 شعبان 1445 Wednesday, 14 February , 2024
2

جدال مظاهری و حسینی؛ دعوای زرگری یا نبرد برای حفظ قدرت؟!

  • کد خبر : 3332
  • ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
جدال مظاهری و حسینی؛ دعوای زرگری یا نبرد برای حفظ قدرت؟!
اختلاف نظر دو گلر استقلال در تمرین زیر نظر سعید عزیزیان

نبرد تجربه و تکنیک

در حالی‌که اعضای تیم فوتبال استقلال در استراحت به سر می‌بردند، تمرین گلرهای این تیم در مجموعه نفت تهرانسر تحت تاثیر یک اتفاق قرار گرفت. خبری بود که خیلی زود به خبرگزاری ها رسید و حداقل ۳ خبرگزاری پربیننده اقدام به درج آن کردند. خبری که از اختلاف نظر دو گلر استقلال در تمرین زیر نظر سعید عزیزیان حکایت داشت.

ماجرا از آنجا شروع شد که گلرهای آبی‌ پوش پس از گرم کردن، آماده انجام تمرینات ویژه شدند. سید حسین حسینی که سابقه بیشتری در استقلال دارد، از مظاهری می‌ خواهد او آغازگر تمرین باشد و با عزیزیان تمرینات اختصاصی را شروع کند.

این موضوع با مخالفت دروازه‌بان تازه‌ وارد و ملی ‌پوش استقلال همراه می‌ شود و می ‌گوید: این کار را خودت باید انجام دهی و من قصد دارم تمرینات کششی انجام بدهم تا بدنم گرم شود.

حسینی که از واکنش مظاهری ناراحت شده بود، خطاب به او می ‌گوید اینجا استقلال است و من سابقه بیشتری نسبت به تو دارم و باید برخی مسائل رعایت شود. حسینی  تاکید می‌کند یکی از کاپیتان‌ های استقلال محسوب می‌ شود و باید حرمت او حفظ شود. مظاهری که انتظار این واکنش را نداشت نزد سعید عزیزیان رفته و از او می‌ خواهد با توجه به شرایط پیش آمده برای اینکه این تنش باعث مصدومیت وی نشود، از تمرین امروز معاف شود.

پرویز مظلومی پس از این که متوجه اتفاق تمرین استقلال می‌شود با او تماس گرفته و پیرامون حاشیه‌ های رخ داده با عزیزیان حرف می ‌زند. سرپرست استقلال توضیحات مربی دروازه‌بان‌ های استقلال را به فکری انتقال داده و قرار است سرمربی آبی‌ پوشان در این باره جلسه ‌ای را با دو گلر صاحب ‌نام استقلال برگزار کند تا از این به بعد دیگر چنین اتفاقات حاشیه‌ ای در تیمش رقم نخورد.

دو پادشاه در یک اقلیم نگنجند

 

با وجود گذشت چند ساعت بعد از این اتفاق، باشگاه استقلال و بخش رسانه ‌ای این باشگاه، هیچ واکنشی از خود نسبت به این موضوع نشان نداده اند تا به نوعی به خبری که از تمرین به بیرون درز کرده، صحّه بگذراند. همچنین، رشید مظاهری و سیدحسین حسینی که هر دو دور از دسترس خبرنگاران هستند، ترجیح دادند در این باره سکوت کنند.

رشید مظاهری با انتشار عکس تیمی استقلال در استوری اینستاگرامش با عبارت «به امید موفقیت استقلال» به نوعی نسبت به این موضوع اعلام موضع کرد. تصویری که رشید آن را منتشر کرده، مربوط به بازی آخر استقلال در مقابل ماشین سازی است که خودش در نقش دروازه بان شماره یک در آن حضور دارد.

لینک کوتاه : https://www.mojetoseh.ir/?p=3332

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.