تاریخ : سه شنبه, ۷ فروردین , ۱۴۰۳ 17 رمضان 1445 Tuesday, 26 March , 2024
6

جنگی با مسی نداریم؛ او را از جدایی منصرف می کنیم

  • کد خبر : 2001
  • ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱
جنگی با مسی نداریم؛ او را از جدایی منصرف می کنیم
مدیر ورزشی بارسلونا در مراسم معارفه ترینکائو به سوالات راجع به جدایی احتمالی لیونل مسی پاسخ داد.

به گزارش “ورزش سه”، پس از شکست ۸-۲ بارسا از بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان، لیونل مسی بدون اینکه مقابل خبرنگاران قرار بگیرد، راهی تعطیلات شد و سپس در گفت و گو با رونالد کومان سرمربی جدید بارسا از تردیدهایش برای ماندن صحبت کرد.

شب گذشته او کار را نهایی کرد و با ارسال یک بوروفکس به باشگاه بارسلونا رسما تقاضای جدایی داد. مسی معتقد است می تواند قراردادش را فسخ کرده و رایگان راهی تیمی دیگر شود ولی پاسخ بارسلونا منفی بوده و این احتمال وجود دارد که اگر به نتیجه ای نرسند، کار به دعوای قضایی برسد.

امروز از فرانسیسکو ترینکائو خرید جدید بارسا رونمایی شد. جوزپ ماریا بارتومئو در مراسم امضا قرارداد حضور داشت ولی ترجیح داد در نشست خبری شرکت نکند و به جای او رامون پلانس مدیر ورزشی جدید بارسا پاسخگوی سوالات شد.

او در این رابطه گفت:« درخواست جدایی مسی خبر مهمی بود ولی همانطور که بارها گفته ایم، مسی بازیکن بارسلوناست. امروز از ترینکائو رونمایی کردیم و هدف این است که او در کنار لیونل مسی در بارسا بدرخشد. بارسا در طور تاریخش بارها تغییر نسل داده و بازسازی شده است و این اولین بار نیست و آخرین بار هم نخواهد بود. بارسا همیشه با قدرت برگشته است و ایده ما این است که تیمی برنده را با محوریت مسی روانه فصل بعد کنیم.»

پلانس ادامه داد:« برای مسی و کارهایی که برای بارسا انجام داده بی نهایت احترام قائلیم و به مسائلی مثل بندهای قرارداد فکر نمی کنیم. پیوند بارسا و مسی برای هر دو بسیار پرمنفعت بوده و شادی عظیمی را در این سال ها به هواداران هدیه کرده است.

در تلاشیم تا مسی را از جدایی منصرف کنیم و به دنبال بهترین راه حل ممکن برای مسی و باشگاه هستیم. می خواهیم تیمی برنده را همراه مسی برای فصل بعد مهیا کنیم. در بارسلونا هیچ دودستگی در مورد مسی وجود ندارد و هرکسی که شناختی از فوتبال دارد می داند که بارسا می خواهد تیمی برنده داشته باشد و این با یک برنده ذاتی یعنی مسی میسر خواهد بود.»

رومن پلانس همچنین شایعات عدم حضور مسی در تست کرونای یکشنبه آینده را رد کرد و گفت که او اعلام نکرده است که هفته بعد در تمرینات حاضر نخواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.mojetoseh.ir/?p=2001

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.