تاریخ : چهارشنبه, ۲۵ بهمن , ۱۴۰۲ 5 شعبان 1445 Wednesday, 14 February , 2024
1

دربی مادرید؛ تاثیرگذارتر از همیشه در مسیر قهرمانی

  • کد خبر : 3870
  • ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹
دربی مادرید؛ تاثیرگذارتر از همیشه در مسیر قهرمانی
دربی مادرید در حالی که رئال از هفته 13 رقابت های لالیگا شنبه شب میزبان اتلتیکو مادرید خواهد بود و این بار دربی مادرید بیش از پیش روی روند مسیر قهرمانی تأثیر گذار خواهد بود.

دربی مادرید و تاثیرآن روی قهرمان لالیگا

دربی مادرید در حالی که رئال از هفته ۱۳ رقابت های لالیگا شنبه شب میزبان اتلتیکو مادرید خواهد بود بیش از پیش روی روند مسیر قهرمانی تأثیر گذار خواهد بود.

رئال مادرید میزبان، در حال حاضر تیم چهارم جدول لالیگاست و با یک بازی بیشتر ۶ امتیاز از اتلتیکو مادرید کم دارد و در این دیدار برای بقا در کورس قهرمانی به سه امتیاز خانگی نیاز مبرم خواهد داشت.

لوس بلانکوس اخیرا با دو پیروزی ارزشمند مقابل سویا و مونشن گلادباخ تا حدودی از بحران خارج شده و کمی از فشار موجود و بحث ها در مورد آینده زیدان روی نیمکت تیم کاسته شده است.

روند رو به رشد رئال مادرید

حالا بعد از صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا به عنوان سرگروه، تیم زیدان می‌ تواند روی لالیگا تمرکز کند و در صورت کسب پیروزی مقابل رقیب همشهری، می توانند اختلاف با این تیم را به ۳ امتیاز کاهش دهند و به ادامه رقابت های لیگ امید بیشتری داشته باشند.

رئال مادرید در ۱۱ بازی لیگ ۱۷ گل به ثمر رسانده که چهارمین خط حمله برتر لیگ است اما ۱۲ بار هم گل خورده اند که ۱۰ گل بیشتر از تعداد گل های خورده اتلتیکو است. کریم بنزما با ۴ گل بهترین گلزن مادریدی‌ها در لالیگا محسوب می ‌شود.

رئال مادرید از فوریه سال ۲۰۱۶ تاکنون در لالیگا مقابل اتلتیکو مادرید شکست ناپذیر بوده و در سه بازی اخیر مقابل این تیم دو پیروزی به دست آورده اند و این اعتماد به نفس خوبی به تیم زیدان می ‌بخشد.

اوج آمادگی در اردوی اتلتیکو

در مقابل تیم سیمئونه در اوج آمادگی قرار دارد و ۷ پیروزی متوالی کسب کرده اند که شامل برد ۱-۰ خانگی مقابل بارسلونا است. آنها در ۴ بازی اخیر خود بدون دریافت گل پیروز شده اند و این آماری تحسین برانگیز برای آنها محسوب می شود.

اتلتیکو مادرید با دو بازی کمتر از رئال سوسیداد دوم جدولی، اختلافی یک امتیازی با این تیم دارد و با توجه به مشکلات این فصل رئال مادرید و بارسلونا، آنها مدعی جدی قهرمانی هستند.

آنها هم مثل رئال مادرید به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرده اند، هرچند که به عنوان تیم دوم گروه شاید قرعه سخت تری در انتظارشان باشد.

دربی مادرید امید به قهرمانی در لالیگا

آخرین قهرمانی روخی بلانکوس در لالیگا به فصل ۲۰۱۳/۱۴ برمی گردد و از آن زمان تاکنون طی ۶ سال چهار بار سوم شده اند و دو بار هم به نایب قهرمانی رسیده اند.

اتلتیکو مادرید از ۷ دیدار اخیری که میهمان رئال مادرید بوده، تنها یک بار شکست خورده و با توجه به جایگاه دو تیم در جدول، یک امتیاز هم برای آنها مفید خواهد بود. آنها در ۲۶ بازی اخیر لالیگایی خود شکست نخورده اند.

لینک کوتاه : https://www.mojetoseh.ir/?p=3870

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.