تاریخ : چهارشنبه, ۲۵ بهمن , ۱۴۰۲ 5 شعبان 1445 Wednesday, 14 February , 2024
1

رشید مظاهری درخشید

  • کد خبر : 3946
  • ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷
رشید مظاهری درخشید
رشید مظاهری در اولین سال حضورش در استقلال توانست پیراهن شماره 1 این تیم که زمانی برتن ناصر حجازی بوده را به تن کند.  استقلالی ها چند دهه است که دنبال یک ناصر حجازی می گردند.

رشید مظاهری در نقش ناصر حجازی

رشید مظاهری در اولین سال حضورش در استقلال توانست پیراهن شماره ۱ این تیم که زمانی برتن ناصر حجازی بوده را به تن کند.  استقلالی ها چند دهه است که دنبال یک ناصر حجازی می گردند.

بعد از خداحافظی ناصرخان از فوتبال ، حتی عابد زاده به استقلال آمد که یک حجازی دیگر باشد.

سعید عزیزیان، هادی طباطبایی، پرویز برومند، وحید طالب لو حتی مهدی رحمتی که دیروز روی نیمکت شهر خودرو نشسته بود، با این امید پیراهن شماره یک استقلال را به تن کردند که بتوانند یک ناصر حجازی دیگر باشند.

در این بین دو دروازه بان تا به حال لباس ناصرخان را به تن کرده اند. همان پیراهن معروف سبز رنگ که با پرچم کره جنوبی که از سوی فدراسیون فوتبال کره به بهترین بازیکنان آسیا در سال ۱۳۶۲ اهدا شد.

حجازی گاهی در بازی های مهم آنرا به تن می کرد و با توجه به اینکه فوق العاده خوش قیاقه بود این لباس حسابی به او می ‌آمد.

عملکرد عالی سنگربان آبی ‌ها

رشید مظاهری هم امروز این لباس را به تن کرد و البته توانست با پیراهن خاطره انگیز حجازی یک کلین شیت خوب برای استقلال به ارمغان آورده و همراه این تیم صدرنشین لیگ برتر شود.

مظاهری که در این بازی هم از سوی فکری به عنوان شماره یک درون دروازه قرار گرفته بود حداقل دو عملیات نجات جدی را برابر شهر خودرو داشت.

او هر دو فرصت گل را هم در شرایط تک به تک و تقریبا با یک استیل خاص از احمد الجبوری مهاجم جوان شهر خودرو گرفت.

عملکرد عالی رشید یادآور روزهای خوب حجازی

یک بار در دقیقه ۱۴  و در حالی که استقلال یک بر صفر پیش بود ،الجبوری با رشید تک به تک شد که دروازه بان استقلال با خروج به موقع مقابل توپ ظاهر شد و توپ را با پا گرفت.

در دقیقه ۵۲ مظاهری یک سیو عالی دیگر هم داشت. الجبوری با یک فرار خوب در موقعیت تک به تک با او قرار گرفت اما این بار رشید توپ او را با دست رد کرد.

دو موقعیتی که می توانست سرنوشت بازی و حتی جدول رده بندی را تغییر بدهد.

مظاهری البته که برای ناصر حجازی شدن، دیر(۳۱ سالگی) به استقلال آمده هرچند عملکردش در بازی هایی که انجام داده برای این تیم آن قدر خوب بوده که فکری، سیدحسین حسینی دیگر دروازه بان باتجربه و مدعی پیراهن تیم ملی اش را روی نیمکت بنشاند.

لینک کوتاه : https://www.mojetoseh.ir/?p=3946

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.