تاریخ : چهارشنبه, ۲۵ بهمن , ۱۴۰۲ 5 شعبان 1445 Wednesday, 14 February , 2024
2

سردار آزمون و روزهای اوج در زنیت

  • کد خبر : 3916
  • ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸
سردار آزمون و روزهای اوج در زنیت
سردار آزمون با زنیت پس از پشت سر گذاشتن دوران طولانی دوری از زمین فوتبال در دیدار مقابل لاتزیو و آرسنال تولا برای دقایقی دیده شد. او در بازی با کلوب بروژ به طور کامل در ترکیب تیمش حضور داشت ولی کاری از پیش نبرد.

سردار آزمون با زنیت

سردار آزمون با زنیت پس از پشت سر گذاشتن دوران طولانی دوری از زمین فوتبال در دیدار مقابل لاتزیو و آرسنال تولا برای دقایقی دیده شد.

او در بازی با کلوب بروژ به طور کامل در ترکیب تیمش حضور داشت ولی کاری از پیش نبرد.

در هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر روسیه، تیم زنیت صدرنشین با گلزنی سردار آزمون موفق به برد دینامو مسکو رده چهارمی شد.

در این مسابقه، زنیت با ۲ گل آرتم زیوبا از حریف خود پیش افتاد تا اینکه کوملیچنکو یکی از گل های خورده را برای دینامو جبران کرد.

در حالی که زنیت زیر فشار حملات دینامو قرار داشت، سرگی سماک سرمربی زنیت برای رهایی از این مخمصه، سردار آزمون را در دقیقه ۷۰ به جای سباستین دریوسی به میدان فرستاد.

آزمون در دقیقه ۸۴ روی حرکتی که خودش آغاز کرده بود، با یک ضربه سر دروازه دینامو را برای بار سوم باز کرد تا خیال زنیت از کسب پیروزی راحت شد و آنها با ۳۸ امتیاز همچنان صدرنشین لیگ روسیه باقی ماندند.

بازگشت با چاشنی گلزنی

این دوری طولانی مدت سردار در امر گلزنی برای زنیت که به ۲ ماه و ۲ روز رسیده بود، باعث شد تا رسانه های روسی و حتی هواداران زنیت از افت این بازیکن در دوران نقاهت خبر دهند.

سرداری که پس از آن مصدومیت بدموقع، دچار بیماری و حتی مشکوک به کرونا نیز شده بود، بازگشت باشکوهی به میادین نداشت تا اینگونه به نظر برسد پسر ترکمن فوتبال ایران به زودی از ترکیب زنیت دور خواهد شد.

اما بازی با اورال باعث شد تا سردار به تمام هجمه ها پاسخ دهد و با یک هت تریک فوق العاده و کسب نمره شگفت انگیز ۱۰، پاسخ محکمی به همه منتقدین بدهد و یک بار دیگر نشان دهد که سردار اینجاست و حتی پس از بیماری نیز می تواند برای زنیت بدرخشد.

لینک کوتاه : https://www.mojetoseh.ir/?p=3916

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.