تاریخ : چهارشنبه, ۲۵ بهمن , ۱۴۰۲ 5 شعبان 1445 Wednesday, 14 February , 2024
4

کاسبی جدید با کرونا

  • کد خبر : 3820
  • ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۰
کاسبی جدید با کرونا
همزمان با اعلام برنامه زمان‌ بندی تزریق کرونا در برخی کشورها، عده ‌ای دست به کار شده و تبلیغاتی را با عنوان تور استانبول و امارات ویژه تزریق واکسن کرونا آغاز کرده‌ اند! 

کاسبی با تور ویژه تزریق واکسن کرونا

همزمان با اعلام برنامه زمان‌ بندی تزریق کرونا در برخی کشورها، عده ‌ای دست به کار شده و تبلیغاتی را با عنوان تور استانبول و امارات ویژه تزریق واکسن کرونا آغاز کرده‌ اند!

حدود یکسال پس از همه گیری کرونا از سوی سه شرکت داروسازی، خبر کشف این واکسن منتشر شد و بعضی کشورها برای رهایی از این بحران واکسیناسیون را شروع کردند.

انگلیس دیروز (سه شنبه، ۱۸ آذر) واکسیناسیون روی افراد بالای ۸۰ سال را با موج رسانه ‌ای آغاز کرد.

بعضی کشورها نیز با اینکه به اندازه درصدی از جمعیت خود واکسن را از شرکت‌ های داروسازی پیش‌ خرید کرده اند منتظر نتایج نهایی و تایید سازمان غذا و دارو امریکا و دیگر نهادهای نظارتی در مورد بی‌ خطر بودن واکسن ها هستند تا روند واکسیناسیون را شروع کنند.

کلاهبرداری با سفر و سلامتی

در این شرایط خبری در فضای مجازی منتشر شد که عده ‌ای دست به کار شده و تبلیغاتی را با عنوان تور استانبول ویژه تزریق واکسن کرونا آغاز کرده‌اند.

ظاهرا این تور که قیمت آن از ۱۲ میلیون تومان شروع می‌ شود، با شعار سفر و سلامتی برای اواخر دی‌ برنامه ‌ریزی شده و بنابر اعلام، یک روز گشت شهری رایگان هم دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه مردم وعده های تبلیغات برای برگزاری تورهای واکسن کرونا در ترکیه را باور نکنند، گفت: پروازهای ترکیه برای جابه جایی مسافران است.

تور واکسن کرونا غیر قانونی است

شهرام آدم نژاد جانشین وزیر در ستاد مدیریت بحران وزارت راه و شهر سازی درباره تورهای واکسن کرونا در ترکیه اظهار کرد: تبلیغات برای تور واکسن کرونا اعتبار ندارد.

وی ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی به هیچ عنوان انجام پروازها به مقصد ترکیه برای تزریق واکسن کرونا را تایید نمی کند و مسئولیت تبلیغات در این زمینه تنها متوجه برگزار کنندگان این تورها است .

او  تاکید کرد: تولید واکسن کرونا به تازگی در جهان آغاز شده و هر کشور برای تزریق واکسن اتباع خود را در اولویت قرار می‌ دهد. پروازهای به مقصد ترکیه نیز، صرفا برای جا به جایی مسافران با اهداف شخصی آنها انجام می ‌شود.

لینک کوتاه : https://www.mojetoseh.ir/?p=3820

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.