تاریخ : چهارشنبه, ۲۵ بهمن , ۱۴۰۲ 5 شعبان 1445 Wednesday, 14 February , 2024
1

کپی زیبای طارمی از گل فان باستن

  • کد خبر : 3980
  • ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹
کپی زیبای طارمی از گل فان باستن
گل مارکو فان باستن و شباهت عجیب گل شب گذشته مهدی طارمی در جریان بازی تیم های پوتو و توندلا او موفق به گلزنی شد. در این بازی مهدی طارمی مهاجم ایرانی در ترکیب اصلی به همراه تیم بود.

گل زیبای مارکو فان باستن

گل مارکو فان باستن و شباهت عجیب گل شب گذشته مهدی طارمی در جریان بازی تیم های پوتو و توندلا او موفق به گلزنی شد. در این بازی مهدی طارمی مهاجم ایرانی در ترکیب اصلی به همراه تیم بود.

تیم در دقیقه ۴ این مسابقه پاس در عمق از میانه زمین به محوطه جریمه توندلا را مهدی طارمی در رقابت تنه به تنه با مدافع حریف با تکل بلند زد که توپ پس از دفع ناقص دروازه ‌بان و برخورد دوباره با ستاره ایرانی پورتو تبدیل به گل شد.

شباهت ویژه گل طارمی و فان باستن

گل مارکو فان باستن اسطوره فوتبال هلند در رقابت های یورو ۱۹۸۸ در مرحله نیمه نهایی به ثمر رسید.

در حالی که آلمانی ها با گل لوتار ماتئوس از روی نقطه پنالتی پیش افتاده بودند، این گل را رونالدو کومان با یک پنالتی دیگر پاسخ داد و بازی یک – یک مساوی شد.

مارکو فان باستن اسطوره فوتبال هلند روی یک پاس فوق العاده صاحب موقعیت گلزنی شد و در شرایطی کاملا شبیه به مهدی طارمی، خودش را برای زدن توپ پرتاب کرد.

او با ضربه ای دقیق به گوشه مخالف دروازه، گل پیروزی بخش هلند را به ثمر رساند. گلی که طارمی شب گذشته به ثمر رساند، شباهت جالبی به این گل فان باستن داشت.

روند خوب گلزنی و افزایش محبوبیت بین هواداران

در ادامه بازی شب گذشته، مارگا دیگر مهاجم پورتو نیز یک گل برای این تیم به ثمر رساند و در نهایت شاگردان کونسیسائو با نتیجه ۲ بر یک از سد حریف خود گذشتند تا این تیم به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی پرتغال صعود کند.

حضور طارمی در ترکیب تیمش زیاد نبوده و سرجیو کونسیسائو سرمربی آبی و سفید های پورتو در بیشتر بازی ها، طارمی را به عنوان بازیکن ذخیره به میدان فرستاده است.

او به خوبی از این فرصت ‌های اندک استفاده کرده و اتفاقی که با واکنش هواداران پورتو در فضای مجازی نیز همراه بود. آنها معتقدند که طارمی باید در ترکیب اصلی تیمش به میدان برود.

لینک کوتاه : https://www.mojetoseh.ir/?p=3980

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.