تاریخ : چهارشنبه, ۲۵ بهمن , ۱۴۰۲ 5 شعبان 1445 Wednesday, 14 February , 2024
4

یکه تازی بازار خودرو با گرانی دلار/ پراید ۱۰۰ میلیون تومان شد

  • کد خبر : 2112
  • ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹
یکه تازی بازار خودرو با گرانی دلار/ پراید ۱۰۰ میلیون تومان شد
در حال حاضر با افزایش قیمت ارز خریداران می خواهد سود بیشتری را کسب کنند از طرفی خریداران هم با مشاهده قیمت ها نجومی دست از خرید خودرو برداشته اند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، افزایش قیمت ارز عاملی شد تا نه تنها خرید و فروش خودرو همچنان متوقف باشد بلکه در خودروهای داخلی و مونتاژی افزایش قیمت ها از ۳ تا ۱۰ میلیون تومان شده است.

در حال حاضر کسی تمایلی به فروش خودرو نداشته و با افزایش قیمت ارز می خواهند سود بیشتری را کسب کند از طرفی خریداران هم با مشاهده قیمت ها نجومی دست از خرید برداشته اند.

در بازار امروز سمند ال ایکس با افزایش ۵ میلیون تومانی با قیمت ۱۵۷ میلیون تومان، سمند سورن با افزایش ۴ میلیون تومانی با قیمت ۲۰۱ میلیون تومان، پژو ۴۰۵ با افزایش ۶ میلیون تومانی با قیمت ۱۵۷ میلیون تومان، پژو پارس tu5 با افزایش ۵ میلیون تومانی با قیمت۲۲۱ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ۲ با افزایش ۵ میلیون تومانی با قیمت ۱۷۴ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ۵ با افزایش ۲ میلیون تومانی با قیمت ۲۰۷ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ وی ۸ با افزایش ۲ میلیون تومانی با قیمت ۲۰۰ میلیون تومان، رانا با افزایش ۶ میلیون تومانی با قیمت ۱۷۴ میلیون تومان و هایماS7 با افزایش ۱ میلیون تومانی با قیمت ۶۰۸ میلیون تومان مورد معامله قرار می گیرد.

لینک کوتاه : https://www.mojetoseh.ir/?p=2112

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.