تاریخ : پنج شنبه, ۲۶ بهمن , ۱۴۰۲ 6 شعبان 1445 Thursday, 15 February , 2024
3

ارتباط فصل مورد علاقه و شخصیت شما

  • کد خبر : 4441
  • ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
ارتباط فصل مورد علاقه و شخصیت شما
فصل مورد علاقه و ارتباط آن با شخصیت هر فرد شاید موضوع جالبی باشد و  حتما تا حالا دقت کرده‌اید که در برخی فصول سال، احساس بهتری دارید. مثلا شادتر هستید و انرژی بیشتری دارید.

فصل مورد علاقه و شخصیت شناسی

فصل مورد علاقه و ارتباط آن با شخصیت هر فرد شاید موضوع جالبی باشد و  حتما تا حالا دقت کرده‌اید که در برخی فصول سال، احساس بهتری دارید. مثلا شادتر هستید و انرژی بیشتری دارید.

بیشتر افراد سبزی و طراوت بهار را دوست دارند و روز‌های آفتابی و دمای معتدل را ترجیح می‌ دهند، ولی در کنار آنها، افرادی هم هستند که روز‌های گرم طولانی تابستان را ترجیح می ‌دهند.

کسانی که عاشق پاییز یا شب ‌های سرد و آرام زمستان هستند. علاقه هر فرد به یک فصل می تواند تحت تاثیر ماه تولد یا خاطرات خوش کودکی اش باشد.

 بد نیست بدانید که انتخاب هر یک از این فصل‌ ها به عنوان فصل مورد علاقه، چیز‌های زیادی را در مورد شخصیت ما آشکار می ‌کند.

حالتان به اندازه کافی خوش نیست

عوامل مختلفی مانند تغییر فصل، کم و زیاد شدن دما و میزان نور هم می‌ تواند روی روحیه و رفتار انسان ‌ها تاثیر بگذارد.

اگر در بعضی فصل ‌ها حالتان به اندازه کافی خوش نیست، نگران نباشید. چون بدن شما کار خودش را می ‌کند و از فاکتور‌های زیادی تاثیر می ‌گیرد.

برخی محققان به این نتیجه رسیده اند که سال، ماه، روز و ساعتی که ما در آن متولد می‌ شویم، روی شخصیت بزرگسالی ما تاثیر می ‌گذارد.

فصل مورد علاقه و مزاج ‌های مثبت

از نظر روانشناسی شخصیت افرادی که در ماه‌ های بهار و تابستان به دنیا آمده ‌اند بیش از حد دارای مزاج ‌های مثبت بوده و بیشتر دچار تغییرات سریع خلق و خو می ‌شوند.

افرادی که در فصل زمستان به دنیا آمده ‌اند، دارای مزاج‌ های تحریک ‌پذیر هستند. علاوه بر این‌ مکانی که در آن زندگی می ‌کنیم، آب و هوای معمول آن منطقه و همچنین تجربیات گذشته ما می ‌توانند در انتخاب فصل مورد علاقه ما تاثیر بگذارند.

اگر در کودکی از گذراندن اوقات فراغت در تابستان و خارج از منزل لذت می ‌برده ‌اید و خاطرات خوبی از این فصل داشته ‌اید، احتمالا وقتی به دوران بزرگسالی قدم می ‌گذارید، عاشق تابستان خواهید شد.

شخصیت شناسی فصل‌ ها

یکی از فصل های پرطرفدار بهار با روز‌های نه چندان کوتاه و شب ‌های نه چندان طولانی است، مناظر سبزتر شده و دوباره گل ‌ها ظاهر می ‌شوند.

اگر شما هم فصل بهار را دوست دارید، شما یک فرد اصیل، بسیار خونگرم و دوست داشتنی هستید و نیاز به توجه اطرافیان به ویژه عزیزان خود دارید و همیشه به دنبال تجربه‌ های جدید هستید.

فصل تابستان با روز‌های طولانی ‌تر، گرم ‌تر و روشن‌ که همراه با شنا و آفتاب گرفتن زیر گرمای داغ شهرهای ساحلی، شاید ترجیح شما باشد.

برخی روز‌های طولانی ‌تر تابستان را دوست دارند، چون حس می‌ کنند وقت بیشتری برای انجام کار‌ها و تفریح دارند، به همین دلیل در این فصل بهترین حالت را دارند و یک فرد تابستانی محسوب می شوند.

افراد شوخ‌ طبع، خوش بین و خوش فکر

تابستان گردابی از انرژی است، افرادی که عاشق سفر، حرکت و تحرک بیشتر هستند و ترجیح می دهند از کنج عزلت خود خارج شده، مردم را ببینند و از فضای باز لذت ببرند.

این نوع افراد شوخ‌ طبع، خوش بین و خوش فکر هستند.

رنگ ‌های جذاب و خیره‌ کننده زرد، نارنجی، قهوه‌ ای و قرمز با آب و هوای خنک‌ تر در پاییز می تواند خوشایند بسیاری از افراد باشد. افراد با شخصیتی آرام، عاشقانه و خلاق به این فصل علاقه دارند.

با این حال، خلق و خوی شما  مدام در حال تغییر است. شما منبع آرامش برای خودتان و اطرافیانتان به حساب می‌آیید و همیشه به دنبال آرامش در زندگی خود هستید.

شما که دوست دارید در سرمای زمستان شال و کلاه  بپوشید یا کنار شومینه فیلم خوب ببینید و با یک نوشیدنی گرم، سپری کنید. شما خیلی دوست ندارید از منطقه راحتی خود خارج شوید. فردی درونگرا و دارای شخصیتی آرام به شمار می آیید.

لینک کوتاه : https://www.mojetoseh.ir/?p=4441

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.