تاریخ : پنج شنبه, ۲۶ بهمن , ۱۴۰۲ 6 شعبان 1445 Thursday, 15 February , 2024
2

با مبلمان مناسب خانه ای کامل داشته باشیم

  • کد خبر : 4373
  • ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵
با مبلمان مناسب خانه ای کامل داشته باشیم
مبلمان مناسب یکی از المان های مهم در خانه محسوب می شود، در انتخاب مبلمان دقت کنید، اگر براساس اندازه و ابعاد خانه خود انتخاب و خرید نکنید، بی شک هماهنگی و تناسب خانه خود را به هم زده اید.

مبلمان مناسب

مبلمان مناسب یکی از المان های مهم در خانه محسوب می شود، در انتخاب مبلمان دقت کنید، اگر براساس اندازه و ابعاد خانه خود انتخاب و خرید نکنید، بی شک هماهنگی و تناسب خانه خود را به هم زده اید.

اگر فضای اتاق به شما فضای لازم را می دهد، بهتر است از مبلمان ال استفاده کنید و یک سمت دیوار را پر کنید به جای اینکه به دنبال ست های ۸ نفره برای نشیمن های کوچک بروید.

در چیدمان مدرن، هرچه مبلمان ساده تری داشته و از رنگ های روشن استفاده کنید، محیط خلوت و آرام تری برای خود و اعضای خانواده خلق کرده اید.

برای دکوراسیون مدرن و چیدمان بهتر، یکی از دیوارها در اتاق نشیمن را تبدیل به کتابخانه کنید، وجود قفسه های داخل دیوار می تواند عمق بیشتری به فضا بدهد.

کمدهای داخل دیوار بهترین فضا و گزینه برای قرار دادن برخی اشیای دکوری، وسائل مورد نیاز و هم ایجاد عمق هستند.

مبلمان خانه کوچک

همه شما دوست دارید خانه ‌ای کامل و ایده‌ال داشته باشید، پس باید به دنبال چیدمانی باشید که بعد از یک روز کاری پراسترس درفضایی آرامش ‌بخش استراحت کنید.

در چیدمان خانه‌ های کوچک بهتر است فضاهایی که ایجاد می ‌کنید روی زمین نباشد و به دیوارها وصل باشد مثلا طاقچه ‌های مجازی، همچنین استفاده از کمد، دیوار و کابینت ها برای ایجاد نظم در خانه بسیار موثر هستند.

چیدمان و اندازه اتاق های نشیمن در خانه بسیار مهم است. تکنیک های ساده ای وجود دارد که می تواند به شما کمک کند، دکوراسیون خانه و نشیمن کوچک خود را تبدیل به فضاهای بزرگتری کنید.

یک روش ایده آل و پرطرفدار در چیدمان خاص این است که تلویزیون خود را به دیوار نصب کرده، فضای باز و بهتری در اتاق نشیمن داشته باشید.

مبلمان-اتاق-نشیمن

مبلمان اتاق نشیمن

اتاق نشمین خود را به قسمت‌های کوچک تر تقسیم کنید. از اینکه بخواهید مبلمان و وسایل نشیمن خود را طوری بچینید که به چند قسمت تقسیم شود، نگران نباشید.

اگر پرتی های اتاق نشمین را بررسی کنید و بتوانید تقسیم اتاق به دو قسمت را انجام بدهید، این کار را حتما جدی بگیرید، چون موجب بزرگ تر به نظر رسیدن اتاق می شود.

از یک میز و آباژور در کنار مبلمان خود استفاده کنید، چون باید حواستان به نور اتاق نشیمن هم باشد، با این کار به جز اینکه نور بیشتری دارید، حال و هوای خانه را نیز تغییر داده اید.

 برای داشتن فضای رمانتیک و دلنشین، مبل و کمد خود را کنار دیوار بچینید و با نور موضعی به تقسیم بندی فضا و بزرگ تر نشان دادن اتاق نشیمن کمک کنید.

رنگ مناسب برای مبلمان

رنگ ‌ها به خانه عمق و وسعت می‌ دهند، بنابراین تا جایی که می توانید از رنگ ‌های خنثی و بی ‌روح برای رنگ آمیزی دیوارها استفاده نکنید.

اگر جزو آن دسته افراد هستید که دوستدار طبیعت بوده و بوی چوب در خانه گرما و انرژی به شما می دهد، بهتر است دکوراسیون چوبی را از طیف های مختلف رنگ استفاده کنید.

برای داشتن فضای هنری و دوست داشتنی، دیوارهای خانه را با تابلوها و تصاویرشاد یا با استفاده از وسائل رنگی متناسب با مبلمان خانه تزئین کنید.

به مبلمان آشپزخانه نیز توجه داشته باشید؛ اگر فضای داخل کابینت‌ها را با خلاقیت قفسه بندی کنید، می‌توانید از تمامی فضای آن به بهترین شکل استفاده کنید.

لینک کوتاه : https://www.mojetoseh.ir/?p=4373

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.