تاریخ : جمعه, ۲۷ بهمن , ۱۴۰۲ 7 شعبان 1445 Friday, 16 February , 2024
1

سفیدی دندان و مراقبت از آن

  • کد خبر : 4246
  • ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶
سفیدی دندان و مراقبت از آن
سفیدی دندان یکی از مهمترین پارامترهای جذابیت در چهره و داشتن لبخند زیباست و همه ما دوست داریم ظاهری مرتب و جذاب داشته باشیم. به سفیدی دندان و مراقبت از آن توجه بیشتری داشته باشید، یک راه راحت و در دسترس برای مراقبت و بهبود سفیدی دندان استفاده از خمیر دندان سفید کننده است.

سفیدی دندان

سفیدی دندان یکی از مهمترین پارامترهای جذابیت در چهره و داشتن لبخند زیباست و همه ما دوست داریم ظاهری مرتب و جذاب داشته باشیم.

به سفیدی دندان و مراقبت از آن توجه بیشتری داشته باشید، یک راه راحت و در دسترس برای مراقبت و بهبود سفیدی دندان استفاده از خمیر دندان سفید کننده است.

خمیر دندان سفید کننده های موجود در بازار از بین برنده لکه های سطحی هستند که به وسیله پولیش کردن، دندان ها را سفید می کنند. با این روش تغییر رنگ دندان ها که در اثر مصرف خوراکی ها اتفاق می افتد از بین می رود.

برخی از خمیر دندان های سفید کننده با استفاده از فرمولی که در آنان وجود دارد باعث می شوند تا از ایجاد لکه های جدید روی دندان جلوگیری ‌کنند و در نتیجه دندان ها برای مدت طولانی تری سفید خواهند ماند.

خمیردندان-سفید-کننده

خمیر دندان سفید کننده

خمیر دندان سفید کننده به دو دسته تخصصی و استفاده روزانه تقسیم بندی می شوند، معمولا خمیر دندان های روزانه مخصوص کسانی است که چای، قهوه یا دخانیات در طول روز مصرف می کنند.

خمیر دندان های تخصصی تری نیز در بازار وجود دارند که مخصوص افرادی است که به سفید کنندگی بیشتری احتیاج دارند. معمولا این خمیر دندان ها توسط دندانپزشک توصیه شده و حتی مدت استفاده از آن نیز به دستور پزشک مشخص می شود.

خمیر دندان سفید کننده مخصوص روزانه، علاوه بر ویژگی اصلی خود مانند بقیه خمیر دندان ها از پوسیدگی دندان ها جلوگیری می ‌کند، میزان فلوراید در آنها از اهمیت بالایی برخوردار است.

از طرف دیگر طراوت، تازگی و جلوگیری از بوی بد دهان نیز از جمله ویژگی هایی هستند که باید هنگام خرید به آن توجه شود.

استفاده مداوم از خمیر دندان سفید کننده عوارض دارد؟

با استفاده مداوم از خمیر دندان های سفید کننده می توان باعث ایجاد برخی مشکلات برای مینای دندان، به خصوص حساسیت های دندانی شوند.

برخی خمیر دندان های سفید کننده طوری طراحی شده اند که برای استفاده روزانه مناسبند و اگر دندان هایتان واقعا به سفید کنندگی بالایی احتیاج ندارند از نوع روزانه خمیر دندان سفید کننده استفاده کنید.

روزانه بودن یا نبودن خمیر دندان های سفید کننده روی محصول درج شده است. سفید نبودن دندان و ایجاد لکه روی دندان، موضوعی است که هر فردی را از داشتن یک لبخند زیبا و اعتماد به نفس بی نصیب می کند.

لینک کوتاه : https://www.mojetoseh.ir/?p=4246

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.