تاریخ : پنج شنبه, ۲۶ بهمن , ۱۴۰۲ 6 شعبان 1445 Thursday, 15 February , 2024
2

پایان کار منصوریان در تراکتور

  • کد خبر : 3777
  • ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۲
پایان کار منصوریان در تراکتور
پایان کار علیرضا منصوریان توسط باشگاه تراکتور  اعلام شد. این مربی پیش از شروع فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ لیگ برتر به‌ عنوان سرمربی جدید تراکتور انتخاب و پس از گذشت پنج هفته به کارش پایان داد .

پایان کار علیرضا منصوریان

پایان کار علیرضا منصوریان توسط باشگاه تراکتور  اعلام شد. این مربی پیش از شروع فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ لیگ برتر به‌ عنوان سرمربی جدید تراکتور انتخاب و پس از گذشت پنج هفته به کارش پایان داد .

سرمربی پیشین استقلال و ذوب ‌آهن، فصل را با دو مساوی مقابل نفت مسجد سلیمان و نساجی مازندران آغاز کرد و پس از آن یک شکست خانگی برابر سپاهان داشت.

تیم مس را در رفسنجان شکست داد و دیروز هم به تساوی مقابل فولاد خوزستان رسید.

عامل اصلی قطع همکاری منصوریان با تراکتور

کسب ۶ امتیاز در ۵ مسابقه ابتدایی لیگ بیستم موجب شد تا باشگاه تراکتور ظهر امروز جلسه ‌ای  درباره عملکرد کادر فنی این تیم برگزار و درباره ادامه یا قطع همکاری با علیرضا منصوریان تصمیم‌گیری کند.

نتیجه این نشست، جدایی این سرمربی از تراکتور بود و باشگاه تراکتور در خبری کوتاه جدایی منصوریان را اعلام کرد: نظر به عدم تحقق اهداف تعیین شده در هنگام عقد قرارداد، هیات مدیره باشگاه برای قطع رابطه قراردادی با علیرضا منصوریان به توافق رسید.

درج جمله‌ نظر به عدم تحقق اهداف تعیین شده در هنگام عقد قرارداد نشان می ‌دهد که احتمالا این باشگاه از منصوریان خواسته بود تا هفته پنجم امتیاز مشخصی را کسب کند که ظاهرا پایین ‌تر از حد لازم بوده و به همین دلیل تصمیم به قطع همکاری گرفته شده است.

احتمال همکاری با مربی سابق

باشگاه تراکتور در حالی قبل از شروع فصل با منصوریان قرارداد بست که پیش از آن ساکت الهامی سرمربیگری این تیم را برعهده داشت و سرخ‌ پوشان تبریزی به قهرمانی در جام حذفی رسیده و در لیگ برتر در جایگاه چهارم قرار گرفته بودند.

حالا با عملکردی که منصوریان داشت، تصمیم به پایان همکاری با این سرمربی پس از گذشت پنج هفته از شروع لیگ گرفتند و هنوز سرمربی جدید تراکتور اعلام نشده، این باشگاه اطلاعیه داده که به زودی جانشین منصوریان را انتخاب می ‌کند.

لینک کوتاه : https://www.mojetoseh.ir/?p=3777

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.